Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2017 07:07 - ЧОВЕКЪТ Е КРАСИВА ПТИЦА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5484 Коментари: 25 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Би трябвало да съм разбрал 
дори нелепото на вица – 
човек създаден е от кал, 
пък си мечтае да е птица, 
понякога дори лети, 
но небесата са му къси! – 
в болезнените си мечти,

когато крадне от съня си, 
над бездни с дълъг вълчи вой, 
нацепил въздуха наежен, 
и все ще се намери кой 
крилцата с кеф да му подреже, 
самин – в Галактиките вдън, 
последната звезда – Деница! –

Човек единствено насън 
лети! – една красива птица.

20 септемврий 2017 г.
гр. Варна, 20, 00 ч. 




Гласувай:
26


Вълнообразно


1. pvdaskalov - * ! *
23.09.2017 07:29
"...когато крадне от съня си,
над бездни с дълъг вълчи вой,
нацепил въздуха наежен,
и все ще се намери кой
крилцата с кеф да му подреже..."
Да, чичовото, когато червеният палец или палечка напише по-добра и по-вярна поетична сентенция, нека ми се обади. Ще се поклоня доземи със свалена скъсана сламена шапка, а с кастанетите, дето ги нямам още, ще му/й изтракам едно болеро. Дотогава обаче само ти заслужаваш да те поздравя с болерото на Равел.
П и е р
цитирай
2. nedovolen - Прекрасно - човек в съня си е в други ...
23.09.2017 07:30
Прекрасно - човек в съня си е в други измерения.
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - ". . . когато крадне от съня си, ...
23.09.2017 07:31
pvdaskalov написа:
"...когато крадне от съня си,
над бездни с дълъг вълчи вой,
нацепил въздуха наежен,
и все ще се намери кой
крилцата с кеф да му подреже..."
Да, чичовото, когато червеният палец или палечка напише по-добра и по-вярна поетична сентенция, нека ми се обади. Ще се поклоня доземи със свалена скъсана сламена шапка, а с кастанетите, дето ги нямам още, ще му/й изтракам едно болеро. Дотогава обаче само ти заслужаваш да те поздравя с болерото на Равел.
П и е р

Любимият ми Равел!
Благодаря, Чичо Пепи, за утринното "Болеро".
Пожелавам ти хубава и топла есен в Балкана, че тук - на морето, взе всеки ден да вали...
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Прекрасно - човек в съня си е в други ...
23.09.2017 07:33
nedovolen написа:
Прекрасно - човек в съня си е в други измерения.

Благодаря.
Летиш ли насън, Недоволен?
Аз все така продължавам, ама ми е трудно с кацането, винаги се събуждам! :-)))))))
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * 2 *
23.09.2017 07:55
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
"...когато крадне от съня си.......
П и е р


Любимият ми Равел!
Благодаря, Чичо Пепи, за утринното "Болеро".
Пожелавам ти хубава и топла есен в Балкана, че тук - на морето, взе всеки ден да вали...
Чу


А тук, Валери, иззад баирите се чува залп от кастанети. Толкова е студено нощем, че вси животни и животинки треперят от студ, а облаците над Варна трябва да са образувани от дъха им.
Колкото до волните полети, все още ги правя в съня си. Летя най-вече над морето и Чиракмана при плажа на Каварна. То е неописуемо изживяване, поне за мен...
Хубав уикенд.
Утре отиваме на гроздобер, дето ти се запозна с Батиста...
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - ". . . когато крадне от съня си. ...
23.09.2017 08:04
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
"...когато крадне от съня си.......
П и е р


Любимият ми Равел!
Благодаря, Чичо Пепи, за утринното "Болеро".
Пожелавам ти хубава и топла есен в Балкана, че тук - на морето, взе всеки ден да вали...
Чу


А тук, Валери, иззад баирите се чува залп от кастанети. Толкова е студено нощем, че вси животни и животинки треперят от студ, а облаците над Варна трябва да са образувани от дъха им.
Колкото до волните полети, все още ги правя в съня си. Летя най-вече над морето и Чиракмана при плажа на Каварна. То е неописуемо изживяване, поне за мен...
Хубав уикенд.
Утре отиваме на гроздобер, дето ти се запозна с Батиста...

Обичам сезона на гроздобера, Чичо Пепи!
Да поздравиш атомната си приятелница - и нейната ядрена Батиста!
Чу
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Поредният тъпоидален полигорално размножен кретеноид:
23.09.2017 08:14
08:13 - kuschell

Давай, Канибалоидно дебилче, до довечера ела с всичките си разклонения!

Tahionia
beduin
Emilito
Emiliana
Gondvana

Бахти изсъхналото хисарско лайно си, Полигоре!
Чу
цитирай
8. redabyss - Ще приемеш ли стиха ми от тази сутрин ...
23.09.2017 08:39
Ще приемеш ли стиха ми от тази сутрин като коментар - намигване към твоя? :)
Хубав ден и много прегръдки, Чу! :)
цитирай
9. yotovava - някой казвал ли ти е, че си велик :...
23.09.2017 08:46
някой казвал ли ти е, че си велик :)))))))))))))))))
цитирай
10. yotovava - и умопомрачително талантлив :)
23.09.2017 08:47
и умопомрачително талантлив :)
цитирай
11. nedovolen - Прекрасно - човек в съня си е в други ...
23.09.2017 08:47
4udovi6teto написа:
[quote=nedovolen]Прекрасно - човек в съня си е в други измерения.

Благодаря.
Летиш ли насън, Недоволен?
Аз все така продължавам, ама ми е трудно с кацането, винаги се събуждам! :-)))))))
Чу

Летя, летя! То и снощи щях да литна, но без "приземяване". Чукна ме някакво насекомче и бузата ми се поду като да съм се бил с Роко. Прибегнах до спешна и там е интересното. Сестрата казва: покажи бута, за инжекция. Аз свалям панталона. Тя, не, само бута. Викам - по навик, сестро. Ама до като си свърщиш, да ти кажа виц:

Болен, със загубен вкус, памет и секс, при доктора.
- Сестра, дай от 10-ти ред 8-ми буркан.
- Ама докторе, това е пикня! Доктора пише - върна му се вкуса.
- Сестра, от 9 ред 7 буркан.
- Докторе, пак пикня ли? Доктора пише - върна му се паметта.
- Сестра, 11 ред, 3 буркан.
- Докторе, мога ли да ти ... майката! Цял ден пикня ли ще пия! Доктора пише - върна му се секса. :)))
цитирай
12. yotovava - гениален словесник :) Думите са ...
23.09.2017 08:48
гениален словесник :)
Думите са въздухът, който дишаш :)))))))))))))
цитирай
13. yotovava - Цели 5 полигора дотук. Родриго кога ...
23.09.2017 08:49
Цели 5 полигора дотук.
Родриго кога ще се разпише :)))))))))))))
цитирай
14. yotovava - Прегръдки, Валери, явно това много ...
23.09.2017 08:49
Прегръдки, Валери, явно това много ядосва и полигорите, и останалите улуци :)))))))))))))))))
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Ще приемеш ли стиха ми от тази сутрин ...
23.09.2017 09:00
redabyss написа:
Ще приемеш ли стиха ми от тази сутрин като коментар - намигване към твоя? :)
Хубав ден и много прегръдки, Чу! :)

Благодаря за неочаквания подарък, Ред!
До нови срещи!
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - някой казвал ли ти е, че си велик :...
23.09.2017 09:00
yotovava написа:
някой казвал ли ти е, че си велик :)))))))))))))))))

Време беше да го чуя! :-))))))))))))
Чу
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - и умопомрачително талантлив :)...
23.09.2017 09:01
yotovava написа:
и умопомрачително талантлив :)

Да, някои копуци и папуци тотално се побъркват от факта.
Ама на теб кво ти пука? Бой по тъпите им манерки! :-)))))))
Чу
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Прекрасно - човек в съня си е в други ...
23.09.2017 09:03
nedovolen написа:
4udovi6teto написа:
[quote=nedovolen]Прекрасно - човек в съня си е в други измерения.

Благодаря.
Летиш ли насън, Недоволен?
Аз все така продължавам, ама ми е трудно с кацането, винаги се събуждам! :-)))))))
Чу

Летя, летя! То и снощи щях да литна, но без "приземяване". Чукна ме някакво насекомче и бузата ми се поду като да съм се бил с Роко. Прибегнах до спешна и там е интересното. Сестрата казва: покажи бута, за инжекция. Аз свалям панталона. Тя, не, само бута. Викам - по навик, сестро. Ама до като си свърщиш, да ти кажа виц:

Болен, със загубен вкус, памет и секс, при доктора.
- Сестра, дай от 10-ти ред 8-ми буркан.
- Ама докторе, това е пикня! Доктора пише - върна му се вкуса.
- Сестра, от 9 ред 7 буркан.
- Докторе, пак пикня ли? Доктора пише - върна му се паметта.
- Сестра, 11 ред, 3 буркан.
- Докторе, мога ли да ти ... майката! Цял ден пикня ли ще пия! Доктора пише - върна му се секса. :)))


Благодаря за смешеца!
Чу
цитирай
19. deleted-4udovi6teto - гениален словесник :) Думите са ...
23.09.2017 09:04
yotovava написа:
гениален словесник :)
Думите са въздухът, който дишаш :))))))))))))

Има такава работа.
Благодаря.
Чу
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Цели 5 полигора дотук. Родриго кога ...
23.09.2017 09:06
yotovava написа:
Цели 5 полигора дотук.
Родриго кога ще се разпише :)))))))))))))

Оооо... ти стой, та гледай кво ще стане до довечера - всичките му разклонени шизофреници, дето си ги отглежда в изпърженото си мозъче, ще се изсипят от лудницата в Хисаря тук.
Чу
цитирай
21. pvdaskalov - * 3 *
23.09.2017 12:27
4udovi6teto написа:
[quote=pvdaskalov][quote=4udovi6teto][quote=pvdaskalov]"
Обичам сезона на гроздобера, Чичо Пепи!
Да поздравиш атомната си приятелница - и нейната ядрена Батиста!
Чу

Извинявай, че за трети път се явявам пред зоркото око на зложелателите, но искам да ти припомня, че тя не ми е "приятелница", а най-младата леля, която може да има човек. Мама се е родила почти едновременно с чичо си, който е баща на въпросната моя леля. Не помня дали ни направи тутанкамон. Ако не се сещаш какво означава, веднъж и аз да те изненадам.
Поздрави!
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - " Обичам сезона на грозд...
23.09.2017 12:31
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
[quote=pvdaskalov][quote=4udovi6teto][quote=pvdaskalov]"
Обичам сезона на гроздобера, Чичо Пепи!
Да поздравиш атомната си приятелница - и нейната ядрена Батиста!
Чу

Извинявай, че за трети път се явявам пред зоркото око на зложелателите, но искам да ти припомня, че тя не ми е "приятелница", а най-младата леля, която може да има човек. Мама се е родила почти едновременно с чичо си, който е баща на въпросната моя леля. Не помня дали ни направи тутанкамон. Ако не се сещаш какво означава, веднъж и аз да те изненадам.
Поздрави!

Прегърни я от мен, Чичо Пепи!
На нейната постеля спах най-прекрасния сън в живота си!
Чу
цитирай
23. milady - Вал,чувам...Росинанта..тръгнала към Владая,с коня... хаа ,гепи5 муцка..
23.09.2017 13:55
yotovava написа:
гениален словесник :)
Думите са въздухът, който дишаш :)))))))))))))



Валерийй, кога ще те цъкна за спомен..
аз черпя, квото пожелаеш..
и където кажеш..
за Новата 2018 ..
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - гениален словесник :) Думите са ...
23.09.2017 19:37
milady написа:
yotovava написа:
гениален словесник :)
Думите са въздухът, който дишаш :)))))))))))))



Валерийй, кога ще те цъкна за спомен..
аз черпя, квото пожелаеш..
и където кажеш..
за Новата 2018 ..

Когато решиш.
Чу
цитирай
25. deleted-4udovi6teto - Вай, вай, откакто му затрих а про...
24.09.2017 07:42
40skies написа:
Вай, вай, откакто му затрих а профила на онова лудото в Хулите, май при тбе спи, Валери.
Хич да не ти пука.
Тебе ти е дадено. Другите опъват каиша да го докарат до някаква римуваница.

Скоро ще му опъна палатка на двора, Чоски, че лудото съвсем ми се качи на главата! :-)))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346546
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031